Jedna studie totiž zjistila, že lidé, kterým se podařilo snížit hladinu cukru a inzulínu v krvi v souvislosti s hubnutím, se při opětovném přibrání na váze dostali zpět na původní hladiny cukru a inzulínu v krvi, tedy do stejné situace jako před zhub
Základním pravidlem je nepřejídat se a poslední jídlo si dát 2 hodiny před spánkem. Vyhněte se mastným nebo tučným jídlům a nechte tak žaludek v noci odpočinout od zbytečného trávení. Pokud hledáte jídla, kterým se před spánkem vyhnout, dejte si pozo
- Zdravé jídlo. Bojíte se deprese? Pak upravte svůj jídelníček a životní styl. Ovlivníte tím, zda u vás propukne, či nikoli.
Dodržujete pitný režim a pijete jen vodu, nebo si občas dáte i kupovaný džus a limonádu? V nápojích, které mají být plné ovoce, jsou krásně barevné a navíc mají dlouhou trvanlivost, je však často spousta přidaných látek. Vyhněte se těm, které mohou b
Potraviny, které se častěji kazí, nakupujte v menším množství častěji, abyste je stihli upotřebit, a umístěte je blíže k sobě, abyste na ně nezapomněli. Pobídněte kuchaře, ať z potravin, kterým končí minimální trvanlivost, vymyslí originální menu na
Největší česká medicínská online poradna a průkopník v oblasti telemedicíny si klade za cíl zefektivnit a zkvalitnit české zdravotnictví.
Zajímejte se o původ potravin, preferujte certifikované producenty ... ve většině případů se jim nic nestane, ale raději vždy s sebou mějte i vodu pro svého psa a cestovní misku, z neznámých vodních zdrojů hrozí psům zažívací potíže (průjem, zvracení
Snažte se večeřet dříve a vyhnout se těžkým potravinám dvě hodiny před spaním. Kořeněné nebo kyselé potraviny mohou způsobit žaludeční potíže nebo pálení žáhy. Vyhněte se alkoholu před spaním. Přestože vám sklenička před spaním může pomoci uvolnit se
Vyhněte se radikálnímu vyhazování jídel, postupujte krok po kroku směrem ke zdravějšímu stravování. ... Přesto vám shrneme pár nevhodných potravin, kterým byste se měli určitě vyhýbat. ... Já osobně jsem začala před rokem cvičit anti gravity jógu a m
Med je zdravější než cukr, protože nezvyšuje tak markantně hladinu cukru v krvi, dokonce ji snižuje.Také má med velmi pozitivní vliv na gliové buňky, které se nacházejí v mozku. Tyto buňky po požití medu před spaním v noci nereagují obranně, ale naop